Duyurular

22 Şubat 2019

2019/1 TİKA Uzman Yardımcılığı Sınavı Asıl/Yedek Aday Listesi ve İstenilen Belgeler

Başkanlığımızca 11-14 Şubat 2019 tarihleri arasında yapılan TİKA Uzman Yardımcılığı sınavını Asıl/Yedek olarak kazanan adaylar aşağıdaki gibidir.

İKTİSAT

ASIL 

S. NO

ADI SOYADI

1

Zeynep İrem MAZLUM

YEDEK

1.

Batuhan GÜRLER

 

 

İŞLETME

ASIL

S. NO

ADI SOYADI

1.

Emre KANBİR

YEDEK

1.

Aylin ÖZÇİFTÇİ

 

 

KAMU YÖNETİMİ VE SİYASET BİLİMİ

ASIL

S. NO

ADI SOYADI

1.

Ali YÜCEL

YEDEK

1.

İzzeddin ALTAN

 

 

MALİYE

ASIL

S. NO

ADI SOYADI

1.

Ahmed Faruk MUŞTAKOĞLU

 

 

ULUSLARARASI İLİŞKİLER

ASIL

S. NO

ADI SOYADI

1.

Muhammed Ali ARMAĞAN

YEDEK

1.

Mehmet KİREZ

 

 

SOSYOLOJİ

ASIL

S. NO

ADI SOYADI

1.

Mert Yunus BALCI

2.

Barış DOĞRU

YEDEK

1.

Ayşegül ŞELE

2.

Ege ERTEM

 

11-14 Şubat 2019    tarihleri  arasında yapılan TİKA Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında Başarılı Olan Asıl/Yedek Adaylardan İstenilen Belgeler

11-14 Şubat 2019 tarihleri arasında yapılan TİKA Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında başarılı olan adayların,  anılan göreve atanabilmeleri için aşağıda istenilen belgeleri tamamlayarak en geç  15 Mart 2019 Cuma günü (18:00) mesai bitimine kadar Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığı (Personel ve Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı) Gazi Mustafa Kemal Bulvarı No: 140 Anadolu Meydanı/Çankaya/ANKARA adresine şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.

İSTENİLEN BELGELER

1- 4 Adet Fotoğraf

2- Dilekçe

3- Nüfus Cüzdan/Kimlik Kartı Fotokopisi

Nüfus cüzdanının mutlaka T.C. Kimlik numarasını içermesi gerekmektedir.

4- Öğrenim durumuna ait belgeler;

Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı veya 4 yıllık lise) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

(Diplomada hazırlık sınıfı belirtilmemiş ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair okuldan alınacak belge)

Lisansüstü veya doktora eğitimi tamamlanmış ise buna ilişkin belgenin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

5-Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (2 adet)

Formun açıklamalar kısmındaki hususlara dikkat edilerek doldurulması gerekmektedir.

6-Mal Bildirim Formu

Form ön ve arka yüz olmak üzere 2 sayfadan oluşmaktadır.

7-Aile Yardımı Bildirim Formu

8-Halen herhangi bir kamu kurum veya kuruluşunda çalışanlar için, çalıştığı kurumdan alacakları onaylı hizmet belgesi

9-Adli Sicil Kaydı ( Belgesi )

Adayların www.turkiye.gov.tr web adresini kullanarak, adli sicil ve arşiv kayıtlarında sorgulama yapmaları, bu kayıtlara ilişkin bilgileri barkod numarası bulunacak şekilde çıktı almaları gerekmektedir.

10-Askerlik Durum Belgesi

Erkek adaylar için askerlik şubesinden veya www.turkiye.gov.tr web adresinden temin edilecek "Askerlik Durum Belgesi"

NOT: Belgelerin onaylı örneklerini teslim etmek isteyenlerin, belgelerin asılları ile birlikte fotokopilerini de yanlarında getirmeleri gerekmektedir.

Bilgi Alma: TİKA Başkanlığı Personel ve Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı,  0(312) 939 7070 – 72 – 74 – 75 numaralı telefonları aranarak, 0(312) 939 75 15  no’lu faks ve/veya sinav@tika.gov.tr e-posta adresine yazılarak alınabilir.

Sonraki Haber

Afrika Birliği Asamblesi 18. Olağan Toplantısı

Afrika Birliği Asamblesi 18. Olağan Toplantısı